شکار پهپاد جاسوسی آمریکا در جهان اسلام زلزله ایجاد می کند - دهه عدالت وتوسعه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 شکار پهپاد جاسوسی آمریکا در جهان اسلام زلزله ایجاد می کند - دهه عدالت وتوسعه

شکار پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران موجب ایجاد زلزله در جهان اسلام می شود، زیرا این اقدام ثابت می کند که می توانند جلوی استکبار بایستند. حتی اگر هم مورد تحریم قرار بگیرند.
به گزارش صبح صادق، دکتر خرمشاد، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش حقوقدان های بسیجی با تحلیل انقلاب های عربی گفت: انقلاب های کلاسیک، راست، رنگی (مانند انقلاب های رنگی که در کشورهای مشترک المنافع روی داد)، چپ و انقلاب اسلامی ایران، انقلاب هایی هستند که تا قبل از انقلاب های عربی وجود داشت. البته انقلاب های عربی با انقلاب هایی که به عنوان انقلاب های کلاسیک می شناسیم، فاصله دارد، به همین علت، برخی این انقلاب های عربی را به انقلاب اسلامی ایران و برخی دیگر آن را به انقلاب های رنگی تشبیه می کنند. وی با اظهار اینکه نقطه عطف زمانی و مکانی انقلاب های عربی مخالفت آنها با رژیم صهیونیستی است، بیان داشت: غربی ها برای اینکه بتوانند زمام امور در کشورهایی مثل مصر و تونس را مجدداً در دست بگیرند به دنبال ایجاد وقفه در برگزاری انتخابات در این کشورها هستند، تا بدین طریق با تشکیل احزاب و گروه های سیاسی وابسته بتوانند بر اوضاع این کشورها مسلط شوند، به همین خاطر با اسلام هراسی به ویژه ایران هراسی به دنبال اهداف و منافع خود هستند.
وی با بیان اینکه جهان اسلام تشنه اسلام سیاسی است، افزود: البته کشورهای غربی می دانند چنانچه انتخابات آزاد برگزار شود، مردم این کشورها به اسلام سیاسی رأی می دهند و چون این را برای خود یک خطر بزرگ می دانند، بهار عربی را به بهار پراگ تشبیه می کنند و می گویند که چون اینها به ما نزدیک تر هستند، پس وضعیت مطلوب آنها را ما می سازیم. در حالی که اگر صندوق های رأی در کشورهای عربی برپا شود، اسلام سیاسی از داخل شان خارج می شود.


نوشته شده توسط : پایگاه قطعات محوری

نظرات دیگران [ نظر]