رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بی بی سی از افشای ج - دهه عدالت وتوسعه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بی بی سی از افشای ج - دهه عدالت وتوسعه

سردار سیدمحمد باقرزاده ضمن اعلام آمادگی برای ارائه اسناد دلیل مرگ خبرنگار شبکه بی بی سی حاضر در عملیات خیبر در سال 62 به خانواده اش گفت: بی بی سی از افشای چگونگی فوت این خبرنگار و پرده برداری از جنایت دولت انگلیس در تجهیز صدام به سلاح های شیمیایی در هراس است.
وی اظهار داشت: «سیریل بن فورد» خبرنگار بی بی سی در سال 62 و در جریان عملیات خیبر در همراهی با یک هیئت سازمان ملل جهت تحقیق و بررسی استفاده رژیم بعثی صدام از سلاح شیمیایی علیه رزمندگان ایران، بر اثر استنشاق گاز خردل مجروح شد و پس از تحمل سال ها بیماری در ژانویه 2011 از دنیا رفت.
وی ادامه داد: درپی درخواست خانواده این خبرنگار برای دریافت غرامت، بی بی سی ضمن تحت فشار قرار دادن آنها از هرگونه مساعدت جهت پرداخت غرامت به خانواده وی سر باز می زند.
سردار باقرزاده گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمادگی دارد اسناد لازم را در اختیار این خانواده قرار دهد تا آنها بتوانند در دادگاه اثبات کنند مرگ «سیریل بن فورد» در ارتباط با سلاح های شیمیایی بوده است.وی ضمن ابراز تأسف از مشکل ایجاد شده برای خانواده این خبرنگار بی بی سی آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را برای هرگونه مساعدت اعلام کرد و در ادامه از وزارت امور خارجه خواست ترتیب سفر این خانواده را به ایران برای تکمیل اسناد و مدارک بدهد.


نوشته شده توسط : پایگاه قطعات محوری

نظرات دیگران [ نظر]