حماســـــــه 9 دی ؛ عاشـــــــــــــــــــــورائی متفــاوت . . . - دهه عدالت وتوسعه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 حماســـــــه 9 دی ؛ عاشـــــــــــــــــــــورائی متفــاوت . . . - دهه عدالت وتوسعه

بســــم الله القاســـــــــــــم الجبارین . . .

ســـــــــــــــــــــــلام و رحمــــــــــــــــة الله و برکــــاته . . .

شب یلدای سال 1378 ؛ سالروز شهـــــــــادت پدرم بود ؛ قصد داشتم به توصیه دوســـــتان ؛ با مطلبی در مورد پدر شهیـــــــــــدم به روز بشم ؛ با خودم گفتم خون پدر من از خون پدر حضرت رقیه ســــــلام الله علیها ؛ قطعــــــــــــــا" رنگین تر نیست ؛ اومدم از فضائل امام حسین علیه السلام تیتر بزنم ! دیدم اگر فرهنـــــــــــگ والای عاشـــــــــــــــورا رو نشر بدم میتونـــــــــــــــــــــم با 1 تیر 3 نشون بزنم . . .

 

غــــــــدیر کربلای عــــــــــوام بود و کربلا ، غـــــــــدیر خواص . . .

در غــــــــــــدیر با آنکه بیعــــت گرفته شد "جفــــــــــــا" شد . . .

و

در کــــــــــــــربلا با آنکه بیعت برداشته شد "وفــــــــــا" شد ! ! !

 

ملت انقلابی ؛ بصیر ؛ ولایت مدار ؛ حماسه ساز و شهیـدپرور ایران ثابت کرد :

1 ) حماســـــــــــه 9 دی ؛ فقط یک بار برای همیشه نبوده ؛ نیست و نخواهد بود ... مردم احساس کردند که باید در صحنه باشند تا چشم های نامحرم کور شود و هتاکان ادب شوند !!! فقـــــط و فقـــــــــــــــــــــط حضور بهم رساندند . . .

2 ) دیگر به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد تاریخ تکرار شود ! نه صلح امام حسن علیه السلام و نه عاشورای امام حسین علیه السلام . . .

3 ) به هیچ قیمتــــــــــی از حریــــــــــــــــــــــم ولایت خـــارج نمیشوند . . .

4 ) مگر نه اینکه "جان امام" افضل است ؟ پس با تمام تجهیزات (گوشت و پوست و استخوان خود و خانمانشان) به میدان دفاع از حریم امام معصوم و نائب ایشان میشتابند . . .

5 ) در زمان غبارآلود فتنه از هر مدعی بصیرتی ؛ بصیرتر عمل میکنند و فقط و فقط پشت سر ولایت مطلقه فقیه که نور مطلق و روشنایی محض است در خروشند . . .

6 )  اگـــر در عاشورای 61 هجــــری ؛ مـــــــردم بی بصیرت 2 خورشید در آسمان دیدند ! ملت بصیر و حماســـــه ساز ایران ؛ تحــــــــــــت لوای خورشید ولایت ؛ عــــــــــــــابروی نخ نمای تمـــام ساکتین و ناکثین و مــــــــــارقین را به حراج می گزارند و بر سر نیـــــــــزه میزنند . . .

7 ) گوشت ؛ خون و روح ملت ایران اعم از مسلمان و اقلیت ؛ نه با آهنـــــگ عاشورا بلکه با فرهنــــــــــگ عاشورا مانوس است و هیچ گاه اجازه تحریف دین و برداشت غلط از سیاست دینی را به هیچ احدالناســــــــــــی نمی دهند . . .

8 ) برای ملت ایران از همه چیز مهم تر ؛ هدایت و حرکت در صــــــراط مستقیم  که همان انعمــــــــــــــت علیهــــم می باشد ؛ مهـــــــــــــم است و آن تابعیت از نور مبین نائب امام زمان است . . .

9 ) وقتی پای دین و علی الخصوص شهید راه دین (امام حسین علیه السلام) وسط بیفتد ؛ گوش به فرمان قلب ولایتمدار خود به صورت خودکار و هدفمند عمل میکنند و هیچگاه منتظر اعلامیه و اطلاعیه هیچ ارگانی نخواهند ماند . . .

10 ) خواص بی بصیرت مردودند و باطل !!! حال میخواهند نخســــــــــــــت وزیر امام بوده باشند یا رئیس مجمـــــــــــــــــــــــــــــــع تشخیص مصلحت نظام . . .

11 ) ملت ایران حدیث امام صادق علیه السلام را مجـــــــــــــددا" روایت کردند که : خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را از احمـــــــــق ها آفرید . . .

12 ) ملت ایران تاریخ تلخ "نوشیدن زهر توسـط امــــام راحلشـــــان" را تجربه کرده و فراموش نمی کنند و به هیچ وجه من الوجوه اجازه تکرار تاریخ را نمی دهند و یادشان نرفته که امام عزیزشان حتی یک سال هم بعد از نوشیدن زهر دوام نیاورد و "سم زهر" کار خود را کرد و امامشان را از آنها گرفت ولی قطعا" به واسطه استفاده از ابزار جهل ؛ قدرت طلبی و فساد عاملان جنایت ؛ آنها را رسوا و خار خواهنـــــــد کرد   . . .

13 ) ملت آگاه ایران هنوز نامه های بدون "سلام" و "والسلام" و "خطبه های دولبه و زهردار" خواص مردود و دشمنان مزدور را فراموش نکرده اند . . .

14 ) مرگ بر ســـــــــــــــــــــاکتین و شایعــــت و بایعـــــت و تابعـــــت علـــــی فتنـــــــــــه 1388 . . . . . .

15 ) ملت دین مدار ایران اسلامی به تبعیت از عبد صالح خدا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام که ادب و اطاعت مطلق بود در محضر ولایت ؛ تا به ابد این شعار را سر میدهند :

والله ان قطعتـمـــــوا یمینــــــی انی احامـــــــی ابدا" عــن دینی . . .

 


نوشته شده توسط : پایگاه قطعات محوری

نظرات دیگران [ نظر]