دیدار اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان اروپا با رهبر انقلاب - دهه عدالت وتوسعه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 دیدار اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان اروپا با رهبر انقلاب - دهه عدالت وتوسعه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، دانشجویان عضو این اتحادیه را فرزندان عزیز ملت ایران و سرمایه‌های ارزشمند کشور برشمردند و «علم‌آموزی به معنای دقیق کلمه» و «گسترش فکر درست و تبیین مواضع حقیقی نظام جمهوری اسلامی» را از وظایف این دانشجویان دانستند.

ایشان در تبیین وظیفه‌ی اصلی دانشجویان، یعنی علم‌آموزی، نبود اقتدار علمی و معنوی را مشکل بزرگ دوران قبل از انقلاب و زمینه‌ساز وابستگی به بیگانگان دانستند و خاطرنشان کردند: پیروزی انقلاب اسلامی و روحیه‌ی غیر قابل توصیف حضرت امام خمینی(ره) در اتکاء به خدا و اعتنا به ملت، زمینه‌ساز باور ملی، بیرون آمدن از حصار روحی و حل مشکلات کشور شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در معرفی دومین مأموریت دانشجویان خارج از کشور، بر ضرورت گسترش فکر درست و تبیین مواضع حقیقی نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با دشمنان تاکید کردند و افزودند: ایران اسلامی در رویارویی با استکبار و شبکه‌ی پیچیده و عظیم اقتصادی و تبلیغی وابسته با آن، موفقیت‌های چشمگیری داشته، که مقابله با تحریم‌ها و پیشرفت در موضوع هسته‌ای بخشی از این دستاوردها بوده است و این روند پیروزی ادامه خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت مجاهدت، تقویت نقاط مثبت و توانایی‌های علمی در این مسیر، خاطرنشان کردند: دشمن با اعمال حجم وسیعی از اقدامات سیاسی و امنیتی و اقتصادی در همه ابعاد در مقابل جمهوری اسلامی ایران، مرتب در حال لغزش و شکست است.

پیش از بیانات رهبر انقلاب، حجت الاسلام اژه‌ای نماینده‌ی مقام معظم رهبری در اتحادیه‌ی انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، با اشاره به چهل و ششمین نشست سراسری این اتحادیه، گزارشی از دستاوردها و موفقیت‌های اتحادیه در عرصه‌های علمی و پژوهشی بیان کرد.


نوشته شده توسط : پایگاه قطعات محوری

نظرات دیگران [ نظر]